2012. június 1., péntek

Felismeréseim!! :)

                                                                                 
Közel 11 éve,....elég fiatalan,19 éves koromban léptem erre a csodálatos útra.Ami persze nem csak örömteli,és csodálatos dolgokkal jár.Nagyon sok megtapasztaláson,és próbatételen vagyok túl idáig,és ennek korán sincs vége!!Az elmúlt időszakban sok változáson,és felismerésen vagyok túl.Fájdalmas,és szenvedésekkel teli lelki tapasztalást tudhatok magam mögött!Ez hol hosszabb-rövidebb ideig tartott!!Addig amíg rá nem jövök,hogy milyen sok rosszat,és fájdalmat okozok magamnak a gondolataim,és félelmeim által......és amíg ezt a negatív képet fenntartom,és elhiszem magamról,és az életemről addig szenvedésekkel lesz teli az életem.Az utóbbi időszak számomra az elkülönülés időszaka volt,meg kellett ismernem magam,...és azt ami a lelkemben van,..meg kellett élnem a rosszat,..és a jót egyaránt,.....de a jóból csak keveset,....de hálásan köszönöm azt a keveset is,mert megtanultam értékelni azt a keveset is amit kaptam,..megtanultam,hogy a kevésnek is mekkora hatalmas értéke van!(Sajnos nagyon sokan nem tudják!!)Letisztultak a kapcsolataim,volt ami fájdalmas volt számomra,..és nehezen ment,de tudom,hogy mindennek oka volt!!Megértettem,és elfogadtam,hogy ennek így kellett történnie.Akik velem vannak,....és körülöttem,.....azok mind az életemet,és a fejlődésemet szolgálja.Hálás vagyok nekik azért,amit én tőlük kapok,és tanulok!Általuk jobban meg ismerem magam,...és jobban látom a hibáimat is!(Hiszen sokszor tükröt tartunk egymás számára!!)Sajnos,..vagy nem sajnos,..de az utóbbi időben kevés emberben bízom meg,ami szerintem nem baj,..az embernek kell,hogy legyenek fenntartásai,..valamilyen szinten!!Bizalmatlanságom csalódásokon keresztül vezetett!!De tanultam mindenből,..és mindenkitől!!  :)  Rájöttem,és megtapasztaltam,hogy csak is magamra számíthatok,..senki másra.A gondolataimat,és az érzéseimet csak is én irányíthatom,...tudatosan fejlesztem magam nap mint nap,..és teszem ezt a hibáim  felismerése által is.Csak is úgy lehet magunkon formálni,alakítani,ha tudatosan irányítjuk a gondolatainkat,és az életünket!!A gondolatainkat csak is az érzéseink átalakításával tudjuk megváltoztatni,..csak is úgy,..mert az érzéseinkkel irányítunk,...ha azt tudatosan megváltoztatjuk,..akkor a gondolataink is változnak vele együtt!!Hinnünk kell magunkban,...hinnünk kell abban,hogy csodálatos teremtő képességek rejlenek bennünk,..és ezt csak is mi egyedül,...csak is magunk tudjuk elő csalogatni,...a bensőnkből,..abból a kincsből ami  mindenkiben benne van!!  :) Hiszem,és tudom,hogy minden ember életében vannak kritikus helyzetek,...fordulópontok,amik jelzések a változtatásra,jelzések arra,hogy másként tekintsünk az életünkre.Felismerjük azt,hogy mi miért történik,és az életünk alakulásáért ha valami  nem jól működik,...akkor ne mást hibáztassunk,ne mást tartsunk felelősnek.Az életünkért,..és az életünk alakulásáért csak is mi magunk vagyunk a felelősek,...csak is mi tudjuk jobbá,..szebbé,élhetőbbé Teremteni,..és Varázsolni,.. a Hitünk, az érzéseink,..és gondolataink által!!!  :) 


Varázslatos Pozitív Teremtést,...és Csodálatos felismerés kívánok mindenkinek az életében!!!  :)    Tímea  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése