2011. november 11., péntek

Velem történt.

                                                                           

Történt egy csodálatos eset velem éjszaka, úgy 2 óra felé!!Nagyon érdekes volt mert, arra ébredtem fel, mintha valaki közel lépne hozzám,..és nevemen szólít,..és megérint!A szememet alig bírtam nyitva tartani mert az egész testem le volt bénulva,...semmit sem tudtam megmozdítani,....még a fejemet sem,....(ez már a második olyan eset volt már nekem,hogy az energiától moccanni sem tudok!)Furcsa érzés volt,...mert megijedni sem volt idő,csak arra koncentráltam,hogy minden részletet megfigyeljek,..mert tudtam,hogy nem álmodok!Ahogy észrevettem,hogy ott van valaki mellettem,hallottam ahogy odalépked hozzám,...hallottam a hangját ahogy felébresztett,...és éreztem a simogatását,ahogy végig simogatott,éreztem,hogy szeret,...tele volt az érintése szeretettel!Láttam az alakját,...fehér ruhában volt,...fehér nadrág,..és fehér tunika szerű felső,.....és ahogy végig simított a kezével,...láttam rajta gyönyörű ékszereket,...de viszont az arcát nem láttam,....azt nem láthattam valamiért,..és csak annyit mondott nekem,hogy nagyon szeret!!....odébb állt,...kicsit távolabb,...mintha lett volna még valaki ott vele,és odaállt mellé,...de őt nem láttam,csak hallottam ahogy valamit mondott neki,...de azt nem értettem,hogy mit!!...és utána el is tűnt! Utána az energia amitől moccanni sem tudtam,...visszaállt a régi helyzetbe,...felültem az ágyamban,..és csak sírtam,hogy ilyen élményben lehetett részem!! Gondoltam,hogy megosztom veletek ezt az élményemet,mert nagyon nagy hatással van rám a mai napig is,sok minden tisztázódott bennem azóta,és boldog vagyok,hogy átélhettem!!!!
                      

1 megjegyzés:

  1. Ne haragudj de olyan szép történet könny nélkül ki bírni nem lehet ez már több mint könny a szívem is meg szorul szememből könny csordul Köszönöm

    VálaszTörlés