2011. október 29., szombat

Szeretet.

Mindenki másként értelmezi ezt a szót! SZERETET!   Nekem a szeretet,amire én azt mondom,hogy szeretetet érzek az a család,a párom,a barátaim,a jó akaratú,és szándékú  azonos hullámhosszon,és rezgésszinten lévő emberek irányában van igazi szeretet!Vannak akik azt mondják,hogy szeressünk mindenkit,még az ellenségeinket is,szerintem nem biztos,hogy a bensőjében is hasonlóan érez!Én személy szerint a jót szeretem.A "rosszat" pedig elfogadom.De nem tudom rámondani,hogy szeretem,mert kimondottan a szeretet érzését nem érzem irányába!........ha pedig azt mondom,és úgy csinálok mintha szeretném,közben pedig mást érzek,akkor "negatív" cselekedetet hozok létre mert -Tévesen értelmezem a szeretetet!! .....mást mondok,és mutatok esetleg mint amit érzek!Szeretni sem egyféleképpen lehet,ha én valakit szeretek az azért van mert van benne valami plusz,van benne valami olyan dolog amire nekem szükségem van,és ettől jó Ő úgy ahogy van,amit kiad magából másoknak a kisugárzása,....az energiái által!Minden emberben más a jó,és ezért nem tudok senkit egyformán szeretni mert mindig mást kapok az emberektől.Azért SZERETET,mert ami szép vagy jó valamiben az pozitív Energiát bocsájt ki,tehát szükségem van rá,mert táplál és fejleszt!.......ezért SZER-ETET,...mert éltet!.......és én esetleg mást adok nekik,azt esetleg ami nekik a plusz bennem,amit én adhatok magamból,amire nekik szükségük van!De egy olyan ember,akit a rossz szándék vezérel,ártani akar nekem,....nem tudok a szeretet érzésével felé közeledni!Mert "rosszat" ad ki magából,....olyan energiákat amire nekem nincs szükségem! De ELFOGADOM,mert tanító jelleggel van a számomra ha felismerem a  mondandóját!De az ELFOGADÁS  a legfontosabb,mert ha nem azt teszem,és "harcolok" vele,..vagy ellene,akkor addig fognak hasonló esetek visszatérni,amíg meg nem tanuljuk kezelni!De ez mind az én saját véleményem,..és azzal sincs baj ha valaki nem ért egyet és másként gondolja,...nem vagyunk egyformák,...és nem mindenki egyformán kapja,és tapasztalja a feladatait,és nem biztos,hogy a meglátásaink mindenkivel azonosak!A CÉL egy,.....de nem vagyunk egy úton senkivel,mindenkinek mást kell tanulnia,mindenkinek más a feladata!!.....és ez így is van rendjén,mindenkitől lehet tanulni,csak meg kell tudni látni,...fel kell tudni ismerni,hogy MIT!!

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Mit ér,ha sokat tudsz, ha nem tudsz változtatni az életeden? Van egy technológia,Isten megmutatta, apró lépésekkel dolgozok magamon.Van eredménye, egyre több ilyen embert találok, mint Te. Ho'oponoponó.
    http://tibor7.blogspot.com
    Szeretettel. Tibor.

    VálaszTörlés